Get to know latest gaming news, upcoming exclusives, multiverse facts and lore knowledge. Not only gaming, handful of intriguing articles with insightful topics are available to read too. This is pretty much a digital bookshelf that collectively showcases my crafts and ideas. So enjoy yourself and free roam as you like 🖖🏻

Tuesday, April 14, 2020

၂၀၂၂ ခုႏွစ္ရဲ႕ Resident Evil 4 Remake သတင္းေတြနဲ႔အတူ ဘာနဲ႔မွ Remake ျပန္လုပ္လုိ႔မရတဲ့ Resident Evil 4 ရဲ႕ႀကီးက်ယ္ခမ္းနားမႈ (ဒုတိယပုိင္း) ✒️📰





ဟုတ္ကဲ့ပါ၊ ဂိမ္းခ်စ္သူေတြအားလုံးကုိ မဂၤလာမနက္ခင္းေလးျဖစ္ပါစေလုိ႔ အရင္ႏႈတ္ဆက္လုိက္ပါရေစ။ အခုဒီမွာေတာ့ RE4 Remake ဟာ ဘာေၾကာင့္ျဖစ္မလာႏုိင္ေၾကာင္းနဲ႔ အံ့မခန္းလႊမ္းမုိးမႈအားေကာင္းခဲ့တဲ့ Resident Evil 4 ရဲ႕ႀကီးက်ယ္ခမ္းနားမႈ ဒုတိယပုိင္းကုိ ဆက္လက္တင္ဆက္ေပးသြားမွာျဖစ္ပါတယ္။ ပထမပုိင္းမွာ Capcom ကထုတ္ေပးခဲ့တဲ့ RE Remake ေတြရဲ႕လက္ရွိအေျခအေနနဲ႔ နဂုိမူလ Resident Evil 4 ဂိမ္းရဲ႕ႀကီးမားက်ယ္ျပန္႔ပုံကုိ ေျပာျပခဲ့ၿပီးျဖစ္ပါတယ္။ အဲဒီေတာ့ကာ Resident Evil 4 Remake ဘာေၾကာင့္ျဖစ္မလာႏုိင္တာလဲဆုိတဲ့အေပၚမွာ ထဲထဲဝင္ဝင္ အေသးစိတ္ၾကည့္ၿပီး ဒါဟာျဖစ္ႏုိင္တဲ့ကိစၥရပ္ဟုတ္မဟုတ္ သေခ်ာေတြးၾကည့္ဖုိ႔လုိလာပါၿပီ။ ပထမဆုံးအေနနဲ႔ သိရမွာက RE4 အေနနဲ႔ Remake ျပန္မထုတ္သင့္တာ ရာခိုင္ႏႈန္း ၁၀၀ ဆုိရင္ ပထမပုိင္းမွာေျပာခဲ့တဲ့အခ်က္ေတြဟာ အဲဒီ ၁၀၀ ထဲက ရာခိုင္ႏႈန္း ၄၀ ေလာက္ပဲ ရွိတယ္ဆုိတာပါပဲ။ မူရင္းဂိမ္းက ဘာကုိမွမထိန္ခ်န္ဖုိ႔၊ ပုိေကာင္းမြန္တဲ့ အျမင္သစ္နဲ႔ ေတြ႔ျမင္ရဖုိ႔၊ နဂုိအေငြ႔အသက္ကုိလည္း ျပန္လည္ထိန္းသိမ္းထားဖုိ႔ အစရွိတာေတြဟာ Remake တစ္ခုကုိ ျပန္လည္ဖန္တီးတဲ့ေနရာမွာ အေရးႀကီးတဲ့အခ်က္ေတြျဖစ္ေသာ္ျငားလည္း ဒီေနရာမွာ Resident Evil 4 Remake ထြက္လာဖုိ႔ လုံးဝမျဖစ္ႏုိင္တဲ့ က်န္ရာခုိင္ႏႈန္း ၆၀ ကေတာ့ စလယ္ဆုံး RE 4 မူရင္းဂိမ္းတစ္လုံး တည္ေဆာက္ထားပုံနဲ႔ ဇာတ္ေၾကာင္းေရွ႕ဆက္ပုံဟာ အရင္ထြက္ခဲ့ၿပီး RE2 နဲ႔ 3 လုိမ်ိဳး မဟုတ္လုိ႔ပါပဲ။ အဲတာ ဘာကုိဆုိလုိသလဲ? နားလည္လြယ္ေအာင္ ေျပာျပပါ့မယ္ 💡



အားလုံးသိၾကတဲ့အတုိင္း RE4 ဟာ Resident Evil ဂိမ္းေတြထဲမွာ အခ်ိန္အေတာ္အသင့္ၾကာေအာင္ ေဆာ့ရတဲ့ဂိမ္းျဖစ္ၿပီး ၁၆ နာရီကေန နာရီ ၃၀ ၾကား ၾကာျမင့္မႈအပုိင္းအျခားမွာရွိေနပါတယ္။ ထြက္ခဲ့ၿပီးတဲ့ RE 2 Remake ရဲ႕ ၾကာျမင့္ခ်ိန္ဟာ စုစုေပါင္းမွ ၆ နာရီခန္႔သာရွိၿပီး RE 3 Remake ဆုိရင္ ၅ နာရီဝန္းက်င္သာရွိပါတယ္။ RE4 ထဲက ဂိမ္းတြင္းအေၾကာင္းအရာေတြဟာ RE 2 နဲ႔ 3 ႏွစ္ခုေပါင္းတာထပ္ေတာင္ ပုိမ်ားၿပီး စုစုေပါင္းအခန္းႀကီး ၅ ခန္းမွာ က႑ခြဲသုံးခုကေန ေလးခုအထိ ပါဝင္ျပန္ပါေသးတယ္။ RE 2 နဲ႔ RE 3 တုိ႔ဟာ ျဖစ္ရပ္ခ်င္းဆက္စပ္ေနၿပီး အခ်ိန္တစ္ရက္သာကြာဟမႈရွိေပမယ့္ RE 4 ကေတာ့ တည္ေနရာတစ္ခုကေန ေနာက္တစ္ခုကုိ အိမ္ဦးနဲ႔ၾကမ္းျပင္ ေခါက္တုံ႔ေခါက္ျပန္ခရီးႏွင္ေနရၿပီး ဂိမ္းဇာတ္ေၾကာင္းေရွ႕ဆက္တာနဲ႔အမွ် က႑ခြဲတစ္ခုကေန တစ္ခုေတာင္ တည္ေနရာေတြမတူၾကပါဘူး။ RE 2 နဲ႔ RE 3 တုိ႔ဟာ ဇာတ္ခ်င္းႏြယ္ေန႐ုံသာမက ျဖတ္သန္းရတဲ့ေနရာေတြဟာလည္း သုံးပုံတစ္ပုံထိ တူညီမႈရွိေနတဲ့အတြက္ အဲဒီလုိေနရာေတြမွာ ဇာတ္ေၾကာင္းနဲ႔ ဇာတ္ေကာင္ေျပာင္းလဲလုိက္တာနဲ႔ ဂိမ္းထဲထည့္သြင္းေဆာ့ကစားလုိ႔ရပါၿပီ။ သုိ႔ေပမယ့္ RE 4 ဟာ အဲဒါေတြအားလုံးနဲ႔ေျပာင္းျပန္ပါ၊ Capcom က Remake ေတြဆက္တုိက္ထုတ္ေနတဲ့အတြက္ Remake ေတြလုပ္ရတာ စိတ္ေအးလက္ေလးအလြယ္ေလးလုိ႔ထင္ရတာ တကယ့္တကယ္မွာ ဂိမ္းသစ္တစ္ခုကုိသာ စလုံးေရစၿပီးေရးဆြဲဖန္တီးလုိက္မယ္၊ ထြက္ၿပီးသားနာမည္ရွိတဲ့ဂိမ္းေဟာင္းတစ္ခုကုိ အစစအရာရာျပန္မြမ္းမံၿပီး Remake ျပန္ထုတ္ဖုိ႔ဆုိတာ အေတာ္ေလးခက္ခဲတဲ့အျပင္ လက္ေပါက္ကတ္တဲ့ပေရာဂ်က္ဖန္တီးမႈပါပဲ 😫💢



RE 4 Remake ျဖစ္မလာႏုိင္တဲ့အေၾကာင္းကုိ ေသခ်ာအခ်က္ေတြခြဲၿပီးတင္ျပရမယ္ဆုိရင္ နံပါတ္တစ္အခ်က္ကေတာ့ RE 4 ျဖစ္တည္ေနတဲ့ ဂိမ္းပုံစံေၾကာင့္ပါပဲ။ Remaster မဟုတ္တဲ့ Remake ျဖစ္တာေၾကာင့္ မူရင္း RE 4 ဂိမ္းတစ္ခုလုံးမွာ ပါဝင္ခဲ့တဲ့တည္ေနရာ၊ ဂိမ္းပတ္ဝန္းက်င္ေတြ၊ တုိက္တာအေဆာက္အဦးေတြ၊ ေနာက္ခံသဘာဝနဲ႔ ေတာေတာင္ပထဝီေျမအေနအထား အစရွိတဲ့ကုိယ္ျဖတ္သန္းရမယ့္ေနရာမွန္သမွ်ကုိ from the ground up ၁ ရာခုိင္ႏႈန္းကေန စတင္ဖန္တီးရေတာ့မွာပါ၊ မူရင္းဂိမ္းမွာပါဝင္ခဲ့တဲ့ ေနရာဒီဇိုင္းေတြ၊ ေမာ္ဒယ္အေဟာင္းေတြနဲ႔ ဖြဲ႕စည္းပုံအၾကမ္းထည္ေတြရွိမွာျဖစ္ေပမယ့္ Resident Evil 7 ကစလုိ႔ ေနာက္ပုိင္း RE ဂိမ္းေတြကုိ RE Engine နဲ႔ လည္ပတ္ေစတာျဖစ္တဲ့အတြက္ RE 4 ကုိ RE Engine နဲ႔ကုိက္ညီေစဖုိ႔အတြက္ကုိပဲ အစကေနျပန္လုပ္ေဆာင္ရေတာ့မွာပါ။ RE Engine ရဲ႕အားသာခ်က္ဟာ မ်က္စိပဒႆျဖစ္ေလာက္ေအာင္ လက္ေတြ႔ဆန္လြန္းတဲ့႐ုပ္ထြက္နဲ႔ ယုတၱိတန္တဲ့ဂိမ္းအေတြ႔အႀကံဳကုိေပးစြမ္းတာျဖစ္ေပမယ့္ RE 4 မွာ ပါဝင္တဲ့တည္ေနရာေတြဟာ အဆမတန္ေအာင္ မ်ားျပားလြန္းတာေၾကာင့္ အခ်ိန္တစ္ႏွစ္ေက်ာ္ေလးအတြင္းမွာ ဒါႀကီးတစ္ခုလုံးကုိ အေခ်ာသတ္ၿပီးစီးဖုိ႔ဆုိတာ ျဖစ္ႏုိင္ေခ်မရွိပါဘူး။ ဒီေနရာမွာ Capcom ရဲ႕မ်ိဳးဆက္သစ္ဂိမ္းေတြကုိ အဆင္ေျပေခ်ာေမြ႔စြာလည္ပတ္ေစတဲ့ RE Engine အေၾကာင္းကုိ ေျပာျပမွရပါလိမ့္မယ္။ တကယ္ေတာ့ RE Engine ဆုိတာ Resident Evil Engine မဟုတ္ပါဘူး၊ "Reach for the Moon - လမင္းဆီအေရာက္သြားမယ္" ဆုိတဲ့နာမည္ရွည္အျပည့္အစုံရဲ႕ ေရွ႕ဆုံးႏွစ္လုံးကုိယူထားၿပီး RE Engine လုိ႔ အတုိခ်ံဳးေခၚေဝၚၾကတဲ့ Capcom တည္ေဆာက္ထားတဲ့ ဂိမ္းအင္ဂ်င္တစ္ခုပါ။ RE Engine ဟာ သူ႔ရဲ႕ေရွ႕ကဂိမ္းအင္ဂ်င္ျဖစ္တဲ့ MT Framework ကေန ဆင္းသက္လာခဲ့တဲ့ ေနာက္မ်ိဳးဆက္ျဖစ္ၿပီ ၂၀၁၇ ခုႏွစ္က Resident Evil 7: Biohazard ဂိမ္းတစ္မ်ိဳးတည္းမွာ စတင္သုံးစြဲဖုိ႔ ရည္ရြယ္ထားခဲ့တာျဖစ္ေပမယ့္ လက္ရွိအခ်ိန္မွာ Resident Evil 7 သာမက Devil May Cry 5, Resident Evil 2 Remake, Resident Evil 3 Remake နဲ႔ RE Resistance တုိ႔ကုိ လည္ပတ္ေစတဲ့ဂိမ္းအင္ဂ်င္ျဖစ္ပါတယ္ 🎮⚙️

နံပါတ္ႏွစ္အခ်က္က ဘာလဲဆုိေတာ့ ဇာတ္ေကာင္ဖန္တီးမႈနဲ႔ ဂိမ္းမွာပါဝင္သမွ်ဇာတ္ေကာင္တစ္ေယာက္ခ်င္းစီကုိ ျပန္လည္ေရးသားတည္ေဆာက္ဖုိ႔ပါ။ ဒါဟာ RE 4 Remake ျဖစ္လာဖုိ႔ အခက္ခဲဆုံးအခ်က္ျဖစ္မလားေတာင္ မသိပါဘူး၊ ဘာေၾကာင့္လည္းဆုိေတာ့ RE 4 ကဇာတ္ေကာင္တစ္ေယာက္ခ်င္းစီရဲ႕ ကြဲျပားတဲ့စိတ္ေနစိတ္ထား၊ သြင္ျပင္လကၡဏာကုိယ္စီနဲ႔ စိတ္ဝင္စားစရာေကာင္းတဲ့က႑ေတြကုိ ဇာတ္ေကာင္သ႐ုပ္ေဆာင္သစ္၊ ေနာက္ခံအသံသ႐ုပ္ေဆာင္သစ္ေတြနဲ႔ ျပန္လည္ဖန္တီးရမွာေၾကာင့္ပါ။ RE Engine ဟာ Capcom ရဲ႕မ်ိဳးဆက္သစ္ဂိမ္းေတြကုိ လက္ေတြ႔ဆန္လြန္းတဲ့အျမင္နဲ႔ အံ့မခန္းစြမ္းေဆာင္ရည္ေတြေပးစြမ္းတယ္ဆုိေပမယ့္ သူ႔မွာလည္းအားနည္းခ်က္ေတြရွိေနျပန္ပါတယ္။ ဂိမ္းတြင္းအေၾကာင္းအရာမွန္သမွ်ကုိ RE Engine နဲ႔ လည္ပတ္ေစဖုိ႔အတြက္ ဂိမ္းမွာပါဝင္တဲ့ဇာတ္ေကာင္တစ္ေယာက္ခ်င္းစီ၊ ပစၥည္းတစ္ခုခ်င္းစီကုိ 3D ဓါတ္ပုံ႐ုိက္ကူးဖတ္႐ႈျခင္းျပဳလုပ္ရပါတယ္။ အဲဒီလုပ္ငန္းစဥ္ဟာ ေနာက္ပုိင္းဂိမ္းေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားမွာ အသုံးခ်ၾကတဲ့လုပ္ငန္းစဥ္ျဖစ္ေပမယ့္ RE 4 ဂိမ္းမွာပါဝင္တဲ့ ဇာတ္ေကာင္တစ္ေယာက္ခ်င္းနဲ႔ ပါဝင္ပစၥည္းတုိင္းကုိ အခ်ိန္တုိအတြင္း 3D scanning ျပဳလုပ္ဖုိ႔ဆုိတာ လုံးဝမွကုိမလြယ္ကူပါဘူး၊ ဇာတ္ေကာင္တင္သာမက သူတုိ႔ရဲ႕အက်ီအဝတ္အစား၊ ကုိင္ေဆာင္တဲ့လက္နက္၊ စီးနင္းလုိက္ပါတဲ့ယာဥ္အစရွိတာေတြကုိပါ တစ္ခုခ်င္းစီအစေန တကယ့္ပစၥည္းအျဖစ္ ဖန္တီးလုပ္ယူၿပီး scan ဖတ္မွသာ RE Engine ထဲထည့္သြင္းႏုိင္တာျဖစ္ပါတယ္။ ဥပမာေျပာရမယ္ဆုိရင္ ဇာတ္ေကာင္ဆယ္ေယာက္ဝန္းက်င္သာ ပါဝင္တဲ့ Devil May Cry 5 ဂိမ္းအတြက္ ဇာတ္ေကာင္အဝတ္အစားသီးသန္႔ကုိ လန္ဒန္ၿမိဳ႕မွာဖန္တီးခဲ့ရၿပီး scan ဖတ္ယူေတာ့ ဆားဘီးယား (Serbia) မွာဖတ္ခဲ့ရတာပါ၊ အဲဒီေနရာမွာ Nero ရဲ႕ကုတ္အက်ီကုိဖန္တီးယူရတာေတာင္ ကားတစ္စီးစာကုန္က်ခဲ့ၿပီး ဂိမ္းထဲက Devil May Cry ဗန္ကားတစ္စီးတည္းကုိ ဖန္တီးရတာေတာင္ အခ်ိန္တစ္ႏွစ္ေက်ာ္ၾကာျမင့္ခဲ့ပါတယ္။ ဒီေလာက္ဆုိရင္ အဲဒီလုပ္ငန္းစဥ္ဟာ ဘယ္ေလာက္ေတာင္မွ အခ်ိန္အား၊ လူအားနဲ႔ ေငြအား ကုန္ခမ္းေစတဲ့အလုပ္ဆုိတာ သေဘာေပါက္သြားေလာက္ၿပီ ထင္ပါတယ္။ ဒါ့အျပင္ RE Engine သစ္မွာ အရင္ MT Framework နဲ႔ယွဥ္လုိက္ရင္ ေဒတာေဖာ္မတ္ကြဲျပားသြားၿပီး ဂိမ္းေဒတာတစ္ခုလုံးကုိ PAK Archive ဖုိင္အျဖစ္ထုတ္ယူရတဲ့အတြက္ ဖုိင္ေတြကုိေျပာင္းလဲျပဳျပင္ဖန္တီးတဲ့ေနရာမွာ အရင္ကေလာက္ သက္ေတာင့္သက္သာမျဖစ္ေတာ့ပါဘူး 🤷‍♂️💽





နံပါတ္သုံးအခ်က္ကေတာ့ ဇာတ္ေကာင္ေတြရဲ႕သ႐ုပ္ေဆာင္က႑၊ ဂိမ္းအတြင္းတင္ဆက္ျပသမႈနဲ႔ ပုံစံအသြင္အျပင္ကြဲျပားသြားျခင္းျဖစ္ပါတယ္။ နံပါတ္ႏွစ္အခ်က္အရ RE Engine မွာထည့္ဖုိ႔ ပါဝင္မယ့္ဇာတ္ေကာင္ေတြကုိေရာ၊ ပစၥည္းအရာဝတၳဳအလုံးစုံနဲ႔ ဂိမ္းေလာကပတ္ဝန္းက်င္ေတြ အားလုံးကုိပါ သတ္မွတ္အခ်ိန္တစ္ခုအတြင္း ျဖစ္ေျမာက္ေအာင္လုပ္ႏုိင္ခဲ့တယ္ဆုိပါစုိ႔။ အဲဒါဆုိရင္ အားလုံးေတြ႔ႀကံဳခံစားရေတာ့မယ့္ RE 4 Remake ရဲ႕ဇာတ္ေကာင္ပုံစံအသစ္ေတြနဲ႔ကြဲျပားေနတဲ့ သြင္ျပင္လကၡဏာဟာ ယခင္မူလ RE 4 ကုိ ကုိယ္စားျပဳရဲ႕လား? တူညီတဲ့ခံစားခ်က္နဲ႔ အေငြ႔အသက္ကုိေပးရဲ႕လားဆုိတာ ေနာက္ထပ္ႀကံဳေတြ႕ရမယ့္ တတိယအခက္အခဲျဖစ္ပါတယ္။ RE Engine နဲ႔လည္ပတ္တဲ့ RE 2 Remake က ဇာတ္ေကာင္ေတြျဖစ္တဲ့ Leon, Ada နဲ႔ Hunk တုိ႔ကုိ RE 4 Remake မွာ ျပန္လည္သုံးစြဲခဲ့တယ္ဆုိရင္ေတာင္ တျခားက်န္တဲ့ဇာတ္ေကာင္ေတြအတြက္ ဇာတ္ေဆာင္စ႐ုိက္ကုိေပၚလြင္ေစမယ့္ လူသ႐ုပ္ေဆာင္ေရြးခ်ယ္တာေတြ၊ အသံသ႐ုပ္ေဆာင္ေရြးခ်ယ္တာေတြ၊ စကာတင္စာရင္းကုိျပန္လည္စိစစ္တာေတြ အစရွိတဲ့က႑ေပါင္းမ်ားစြာ က်န္ရွိေနပါေသးတယ္။ ဒီအခ်က္ဟာ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔လုိ ငယ္ဘဝအခ်ိန္တစ္ခုကုိ RE 4 ေဆာ့ကစားရင္း ျဖတ္သန္းခံရတဲ့လူေတြအတြက္ လြန္စြာမွအေရးႀကီးတဲ့အခ်က္တစ္ခ်က္ျဖစ္လုိ႔ေနပါတယ္။ ဘာေၾကာင့္လည္းဆုိေတာ့ RE 4 မွာပါဝင္ၾကတဲ့ ဇာတ္ေကာင္ေတြအားလုံးနဲ႔ သူတုိ႔ရဲ႕ျဖစ္တည္မႈ၊ စကားေျပာအသံကအစ အစစအရာရာဟာ ဂိမ္းခ်စ္သူပရိသတ္ေတြစိ္တ္ထဲစြဲၿမဲေနၾကပါၿပီ၊ အဲဒီလုိဆယ္စုႏွစ္တစ္ခုေက်ာ္ၾကာ အျမတ္တႏုိးသိမ္းဆည္းထားတဲ့မွတ္ဉာဏ္တစ္ခုကို မတူညီကြဲျပားတဲ့ျပန္လည္ျပင္ဆင္မႈေတြနဲ႔ အသစ္ဖန္တီးယူဖုိ႔ဆုိတာ တကယ္တမ္းမွာ မျဖစ္ႏုိင္တဲ့ကိစၥတစ္ခုပါပဲ။ RE 4 ကအစျပဳလို႔ ေနာက္ထြက္ခဲ့သမွ် RE ဂိမ္းေတြရဲ႕ ဇာတ္ေကာင္ေမာ္ဒယ္နဲ႔ ဂိမ္းကစားဟန္ဟာ RE 4 ကပဲ အေျခခံယူထားတာျဖစ္တဲ့အတြက္ အဲဒီေနာက္ခံေက်ာ႐ုိးကုိ ေျမလွန္ေျပာင္းလဲပစ္ဖုိ႔ဆုိတာ လက္ေတြ႔ေတာင္မဆန္ေတာ့တဲ့ခက္ခဲမႈတစ္ခု ျဖစ္ပါတယ္ 🤧💫





ဒီအခ်က္သုံးခ်က္နဲ႔တင္ RE 4 Remake ဟာ ျပန္လုပ္ယူဖန္တီးလုိ႔ရမယ့္ ဂိမ္းတစ္ခုမဟုတ္ေၾကာင္း အရွင္းအလင္းနားလည္သေဘာေပါက္သြားေလာက္ၿပီ ထင္ပါတယ္။ အခုတင္ျပခဲ့တဲ့အခ်က္ေတြနဲ႔တင္ RE 4 Remake ျဖစ္မလာဖုိ႔ လုံေလာက္မႈရွိတဲ့အတြက္ ဒီသုံးခ်က္ကုိ အဓိကဦးစားေပးၿပီး တင္ဆက္လုိက္ပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ့္အတြက္ကေတာ့ RE 4 ဟာ ဘယ္နဲ႔မွႏႈိင္းယွဥ္မရတဲ့ ႏွလုံးသားတစ္ေထာင့္တစ္ေနရာမွာ သီးသီးသန္႔သန္႔ရွိလုိ႔ေနပါတယ္။ RE 4 Remake အတြက္ ေနာက္ထပ္ထည့္သြင္းစဥ္းစားလုိ႔ရတာ ဘာလဲဆုိေတာ့ မူလ RE 4 မွာပါဝင္ခဲ့တဲ့ ဂိမ္းတြင္းထပ္ေပါင္းအေၾကာင္းအရာေတြပါပဲ၊ RE 4 မွာ အဓိကဇာတ္ေၾကာင္းျဖစ္တဲ့ Leon ရဲ႕ဇာတ္လမ္းကုိေဆာ့ႏုိင္႐ုံတင္မက Ada ကုိကုိင္ၿပီး ေဆာ့ကစားရတဲ့ The Separate Ways နဲ႔ Assignment Ada တုိ႔လည္း ထပ္မံေပါင္းထည့္ေပးထားပါတယ္၊ ဒါ့အျပင္ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔လုိ RE ခ်စ္သူေတြ ဘဝင္ခုိက္ႏွစ္ၿခိဳက္ၾကတဲ့ Leon, Ada, Wesker, Hunk, Krauser တို႔ငါးေယာက္ရဲ႕ Mercenaries မုဒ္ဟာဆုိရင္လည္း စိန္ေခၚမႈကုိႀကိဳက္တဲ့သူေတြ၊ အရည္အခ်င္းရွိသူေတြအတြက္ Handcannon ေသနတ္ကုိ ပုိင္ဆုိင္ႏုိင္တဲ့အခြင့္အေရးလည္း ျဖစ္ျပန္ပါတယ္။ RE 4 ဟာ ကၽြန္ေတာ္ေသဆုံးခ်ိန္အထိ ဘာေၾကာင့္အႀကိဳက္ရဆုံးဂိမ္းေတြထဲက တစ္ခုျဖစ္တာလဲဆုိတာကုိ ေျပာရင္ အခ်က္ေပါင္းေျမာက္မ်ားစြာ မကုန္ႏုိင္ပါဘူး၊ ဒါေၾကာင့္မို႔ပဲ ဒီေဆာင္းပါးကုိအေသအခ်ာေရးျဖစ္ခဲ့တာျဖစ္သလုိ Resident Evil စီးရီးတစ္ခုလုံးကုိ ျမတ္ႏုိးတဲ့စိတ္ေၾကာင့္ Capcom က ဘယ္လုိလုပ္ရပ္မ်ိဳးပဲလုပ္လုပ္ အျပစ္ေတာ့မျမင္ရက္ပါဘူး။ သို႔ေပမယ့္ RE 4 Remake ကေတာ့ သိၾကားမင္းဆင္းကူရင္ေတာင္ အထျေမာက္ႏုိင္ေလာက္မွာမဟုတ္တဲ့ Mission Impossible ျဖစ္တဲ့အတြက္ အစကတည္းက ဘာေၾကာင့္ Mission Impossible ျဖစ္သလဲဆုိတာကုိ အားလုံးထဲထဲဝင္ဝင္ သိသြားရေအာင္ ဒီစာေစာင္ကုိေရးၿပီး တင္ဆက္လုိက္ရပါတယ္။ Resident Evil 8 ရဲ႕သတင္းသစ္ေတြကုိေတာ့ အၿမဲတမ္းၾကားသိရဖုိ႔ ေစာင့္ေမွ်ာ္ေနရင္း ဂိမ္းပရိသတ္ေတြကုိသိေစခ်င္တဲ့ ဂိမ္းသတင္းအေၾကာင္းအရာေတြကုိ ေပ့ခ်္မွာ အစဥ္မျပတ္ေရးသားတင္ဆက္ေပးေနပါတယ္ (လတ္တေလာမွာ RE အေၾကာင္းေတြပဲျေပာေနရလုိ႔ ၾကာရင္ Resident Evil အထူးျပဳဂိမ္းသတင္းေရးတဲ့ေပ့ခ်္ျဖစ္လုနီးနီးပါပဲ) ကဲ ဆုိေတာ့ကာ ဖတ္႐ႈသူတစ္ေယာက္ခ်င္းစီကုိ ေက်းဇူးတင္ပါတယ္။ ပထမပုိင္းကုိ မဖတ္လုိက္ရလည္း ဒုတိယပုိင္းကုိ ဖတ္တာနဲ႔ RE 4 Remake အေၾကာင္းကုိ ၿခံဳငုံသိႏုိင္ပါတယ္၊ ဒုတိယပုိင္းအၿပီး ပထမပုိင္းကုိ ေလ့လာဖတ္႐ႈခ်င္သူေတြအတြက္လည္း ေအာက္မွာ ပထမေဆာင္းပါးလင့္ခ်္ကုိ ထည့္သြင္းေပးထားပါတယ္။ ဖတ္ရင္းနဲ႔ ဒီေနရာထိေတာင္ေရာက္လာသူေတြအတြက္ စိတ္ဝင္စားစရာဂိမ္းအေၾကာင္းအရာေတြကို ထပ္မံတင္ဆက္သြားေပးပါမယ္။ အားလုံးပဲ ေဆာ့လက္စဂိမ္းမွာ ျပန္စီးေမ်ာၾကပါလုိ႔ ဒီေနရာကႏႈတ္ဆက္လုိက္ရပါတယ္။ အလားတူပဲ ေနာက္လာမယ့္ ဂိမ္းေဆာင္းပါးေတြမွာ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ျပန္လည္ေတြ႔ဆုံၾကပါမယ္ 🌈💜





Yan

No comments:

Post a Comment